سیستم روشنایی خورشیدی | بازار فروش انواع تجهیزات انرژی خورشیدی

سیستم روشنایی هوشمند، را می توان در دو نوع استفاده کرد:

  1. سیستم روشنایی خورشیدی
  2. سیستم روشنایی با استفاده از برق شهری

سیستم روشنایی خورشیدی، تولید انرژی پاک است. این سیستم بسیار کارایی دارد. این نوع از سیستم نیاز به پنل های خورشیدی دارد که در زاویه تابش نور خورشید قرار می گیرند و پس از جذب انرژی آن را در باطری های مخصوص ذخیره می نمایند. این گونه است که شما می توانید از این طریق برقی که هزینه ای در بر ندارد را تأمین کنید و از آن برای روشنایی ساختمان استفاده کنید.

این نوع از سیستم کاملاً ارزان قیمت تر تمام می شود و کارایی بالایی در شهرهای مختلفی که دارای نور خورشید زیاد هستند، مفید است. با این سیستم می توان انواع چراغ روشنایی را روشن کرد و از نور آن بهره لازم را برد.

سیستم روشنایی خورشیدی | بازار فروش انواع تجهیزات انرژی خورشیدی

معرفی انواع سیستم های روشنایی

معرفی انواع سیستم های روشنایی

بیشتر بخوانید: کلید پریز صنعتی تبریز

انواع سیستم روشنایی را می توان بر این اساس تقسیم بندی کرد:

  • سیستم های روشنایی هوشمند
  • سیستم روشنایی غیر هوشمند

این دو سیستم اصلی هستند. سیستم هوشمند کاملاً جدید است. از این سیستم می توان در بخش های مختلفی از خانه استفاده نمود. برای نمونه شما می توانید اتاق خواب یا پذیرایی تان را مجهز به سنسورها مخصوص نمایید و روشنی آن را با هدایت گر، کنترل کنید. این سیستم هزینه زیادی را در بر می گیرد؛ ولی بی تردید باعث کاهش مصرف انرژی می شود. بر اساس برآوردها، با بکارگیری این سیستم، می توان تا 70 درصد میزان انرژی مصرفی را پایین آورد که این خود یک رقم بالای به شمار می رود.

سیستم های غیرهوشمند هم که امروزه ما از آن کار می گیریم و معمولی هستند. در سیستم های غیر هوشمند هم می شود با ابزار برقی کم مصرف، مصرف برق را کاهش داد.

روش کار سیستم روشنایی خورشیدی

روش کار سیستم روشنایی خورشیدیروش کار سیستم روشنایی خورشیدی می تواند در انواع گوناگونی باشد، اما معمولاً بسیار ساده است. شما در اینجا نیاز به ابزار اولیه که شامل پنل های خورشیدی، باطری و لوازم کم مصرف روشنایی هستند نیاز دارید. با ذخیره کردن انرژی به دست آمده از پنل ها در باطری ها، می توانید آن را با مولد، برق مرده را زنده کنید و سپس آن را به جریان بیندازید. این گونه شما به آسانی و بی آن که هزینه جانبی بیشتری داشته باشید، از روشنایی ای استفاده می نمایید که هزینه ای برای آن نمی پردازید. تنها مسئله این است که در هنگام خرید تجهیزات باید هزینه های بیشتری نمود.

فروش عمده سیستم روشنایی خورشیدی

فروش عمده سیستم روشنایی خورشیدیفروش عمده سیستم روشنایی خورشیدی، از سوی شرکت هایی انجام می شود که تجهیزات آن را وارد کشور می کنند و یا در همین جا تولید می نمایند. این شرکت ها پس از وارد کردن و یا تولید لوازم، آن را به صورت عمده در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

شرکت ها همچنین برای این که کالا یا محصولات شان به خوبی به فروش برود، نمایندگی هایی را در سراسر ایران ایجاد می نمایند. این نمایندگی ها محصولات روشنایی خورشید را به فروش می رسانند و شما می توانید آن ها را به طور عمده خریداری کنید.

قیمت فروش بهترین مدل سیستم روشنایی

قیمت فروش بهترین مدل سیستم روشناییقیمت فروش بهترین مدل سیستم روشنایی، به کیفیت آن ربط دارد. با گفت مسئله برند و شرکت سازنده هم بی تأثیر نیست. قیمت سیستم روشنایی بستگی به هوشمند بودن یا غیر هوشمند بودن آن دارد. طبیعتاً قیمت سیستم هوشمند گران تر در می آید.

برای این که از قیمت تازه ترین محصولات در این زمینه اطلاع کسب کنید، می توانید به فروشگاه های مختلف و یا شرکت هایی سر بزنید که این سیستم را وارد یا تولید می کنند. این گونه می توانید از قیمت روز با خبر شوید. راه دیگر این است که به وب سایت های اینترنتی سر بزنید. در این وب سایت ها هم انواع مختلفی از سیستم های روشنایی به فروش می رسند.