سیستم روشنایی سقفی ساختمان | بازار فروش انواع تجهیزات الکتریکی

سیستم روشنایی سقفی در حال حاضر در ایجاد فضاها و نماهای زیبا و شیک ساختمانی نقش بسیار مهمی دارد. این روزها استفاده از این نوع روشنایی های روکار و توکار از استقبال زیادی برخوردار است و بازار فروش انواع تجهیزات الکتریکی مرتبط با این صنعت داغ می باشد. با توجه به روند روز افزون ساختمان سازی در کشورمان، انواع لامپ ها توسط فروشندگان سیستم روشنایی عرضه می شود که در مجموع در طراحی سیستم روشنایی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لامپ ها در انواع مختلف و به منظور پوشش دادن تمامی سلایق، به صورت انبوه تولید می شوند. امروزه هوشمند سازی منازل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و استفاده از این محصولات سبب می شود تا این امر میسر شود.

سیستم روشنایی سقفی ساختمان | بازار فروش انواع تجهیزات الکتریکی

خرید عمده سیستم روشنایی

خرید عمده سیستم روشنایی

بیشتر بخوانید: سیستم روشنایی خورشیدی

در حال حاضر شما می توانید با خرید عمده سیستم روشنایی برای کسب و کار خودتان، از تخفیف های ویژه خرید انبوه استفاده نمایید و حتی هنگام فروش به مشتریان خرد خود از سود خوبی بهره مند شوید. تجهیزات الکتریکی که در فروشگاه سیستم روشنایی عرضه می شوند، عمدتا شامل انواع لامپ، سوییچ ها، کلیدها، روترها و پریزها می باشند. این نوع لامپ ها در انواع مختلف با سایز بندی و نور دهی متفاوت عرضه می شوند که تمامی علایق را پوشش می دهد. فروش محصولات روشنایی این روزها به صورت گسترده انجام می شود و عمده خرید آن توسط طراحان و مجریان دکوراسیون های خانگی صورت می گیرد. سیستم روشنایی منزل از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در مواردی که مشتریان تکنولوژی بروزتری را می طلبند، از سیستم های بی سیم نیز استفاده می گردد که این این سیستم ها نیز به صورت عمده با تخفیف مناسب به فروش می رسند. از دیگر اجزای این سیستم می توان به لامپ سیستم روشنایی اشاره کرد که انواع مختلفی دارد و گستردگی آن بسیار زیاد می باشد.
امروزه خریداران بسیاری، به صورت عمده محصول خود را خرید می کنند زیرا این امر با حذف واسطه های فروش، باعث می شود تا قیمت نهایی محصول بسیار کمتر از حالت خرده فروشی باشد. همین موضوع سبب می شود تا سود مناسبی از این نوع خرید نصیب خریداران شود.
همچنین برای طراحی سیستم هوشمند منزل بهتر است تا تمامی اجناس از برند های معروف و مشابه خریداری شوند تا حین نصب آن ها با مشکل مواجه نشویم و از این رو خرید عمده و یک جای این محصولات مقرون به صرفه تر می باشد.

طراحی سیستم روشنایی منزل

با مراجعه به فروشگاه سیستم روشنایی سقفی مشاهده خواهید نمود که تنوع شکل، رنگ، اندازه و جنس این نوع سیستم ها بسیار زیاد می باشد. لذا می بایست با انتخابی صحیح بهترین و مناسب ترین نوع این محصول را خریداری نمود. در همین راستا می بایست با توجه به فضای داخلی خانه مورد نظر، ترکیب رنگ ها و نوع مواد به کار رفته در سقف، این محصول را انتخاب نمود. امروزه طراحی های مختلفی برای سیستم های روشنایی موجود می باشد که از میان آن ها می توان به سیستم سنتی، بدون سیم، کنترل از راه دور و … اشاره کرد. در سیستم ها هر لامپ با نزدیک ترین لامپ خود از طریق روترهایی در ارتباط می باشد و حتی اگر شما در منزل خود حضور نداشته باشید، می توانید آن ها را از طریق تلفن همراه خود نیز کنترل نمایید. فقط کافیست تا اپلیکیشن مورد نظر را نصب و به اینترنت دسترسی داشته باشید.
شما می توانید برای طراحی سیستم روشنایی منزل خود از انواع ریسه ها، لامپ های ال ای دی و مهتابی های مدرن استفاده نمایید تا بیش از پیش فضای خانه خود را شیک و زیبا کنید. استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و تضمین کیفیت کالا باعث می شود تا طرح مورد نظر شما برای خانه مورد نظر، به بهترین شکل پیاده شود و دیگر نگرانی بابت استحکام و فرسودگی کالای خود نداشته باشید. همچنین استفاده از این نوع سیستم های روشنایی با توجه به وجود سقف های کاذب در اغلب خانه ها بسیار ساده می باشد و با آسودگی خاطر می توانید مراحل نصب را انجام دهید.
به طور کلی چراغ های سقفی به چندین نوع تقسیم می شوند که از میان آن ها می توان به LED، SMD و Cob اشاره کرد. این نوع چراغ ها را می توان به صورت توکار و آویز استفاده نمود. کیفیت مواد به کار رفته در تولید این لامپ ها باعث می شود تا این نوع چراغ ها چشم را اذیت نکنند و باعث ایجاد خیرگی نشوند. رنگ ملایم و نوردهی مناسب این لامپ ها چشم را خسته نمی کند و در عین حال از طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشند. این نوع سیستم ها در دو نوع اتوماتیک و دستی عرضه می شوند و نوع اتوماتیک از سنسورهای حرکتی برای قطع و وصل کردن رله های مربوطه بهره می برد.
طراحی سیستم روشنایی منزل در خانه های لمسی هوشمند از اهمیت زیادی برخوردار است. همان طور که می دانید، در روش سنتی افراد هنگام خروج از منزل می بایست تمامی اتاق ها را از بیم آنکه چراغ روشن داشته باشند، بررسی می کردند و سپس منزل را ترک می کردند اما در روش هوشمند، صرفا با لمس یک دکمه تمامی این اتفاقات به صورت خودکار رخ خواهند داد و هزینه های اضافی بابت نصب کلید های متعدد پرداخت نخواهد شد. اگر حتی پس از خروج از منزل متوجه شدید که یادتان رفته است لامپی را خاموش کنید، با استفاده از این روش می توانید این کار را در کسری از ثانیه بر روی گوشی همراه خود انجام دهید.
شما همچنین می توانید با بهره گیری از دانش مد و ترکیب رنگ ها، جلوه ی خاصی به دیوارها، درها، پنچره ها، کابینت ها و سقف خانه خود ببخشید و چهره ی کلی منزل خود را به طرز شگفت انگیزی تغییر دهید. نکته قابل توجه حین استفاده از این نوع لامپ ها آن است که دیگر چشم را اذیت نمی کنند و از این رو نوری طبیعی تر و با ملایمت بیشتری را در فضا منتشر می نمایند. لذا برای بهره مندی از یک سیستم روشنایی مناسب از انواع محصولات موجود، تحقیقات کافی را در این زمینه صورت دهید.

فروش ویژه محصولات روشنایی منزل

فروش ویژه محصولات روشنایی منزلفروش ویژه محصولات روشنایی منزل هم اکنون در طرح ها، ابعاد و شکل های مختلفی صورت می گیرد. این محصولات به صورت عمده و با تخفیفی ویژه عرضه می گردند و نیاز تمامی مشتریان را فراهم می آورد. با توجه به فراوانی طرح ها و اجناس، به سادگی می توانید طرح مورد نظر خود را از میان صد ها طرح موجود انتخاب نمایید و با هر تعدادی که مد نظرتان هست به صورت تلفنی و یا اینترنتی خریداری نمایید. فروش ویژه محصولات روشنایی منزل در حالی انجام می گیرد که امروزه نور پردازی داخلی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است و جلوه نهایی مواد کار شده در ساخت ساختمان به طراحی سیستم روشنایی مناسب بستگی دارد.
این نوع فروش برای انواع لامپ های LED و SMD، کلید ها، سنسورها، روترها و … به صورت ویژه در تعداد دلخواه صورت می گیرد و لذا فرصتی بی نظیر و استثنایی پیش روی شماست. این تجهیزات که با نصب آسان می توانند نمای داخلی هر ساختمانی را دگرگون کنند هم اکنون در فروشگاه این سایت در دسترس می باشند. همچنین به منظور استفاده در نسل جدید خانه ها که تحت عنوان هوشمند می باشند، به هیچ عنوان مشکلی وجود ندارد و با اطمینان خاطر می توانید از این محصولات برای هوشمند سازی منزل خود استفاده نمایید.

فروشنده انواع لامپ روشنایی

در حال حاضر این فروشگاه با حذف تمامی عوامل واسطه، فروشنده انواع لامپ روشنایی در ابعاد مختلف می باشد. در این فروشگاه انواع لامپ های روشنایی رشته ای، LED، SMD، COB و … به فروش می رسد. این محصولات با بهره گیری از دانش فنی بالا، استفاده از متخصصین مجرب، مواد اولیه مرغوب، خط مونتاژهای به روز و پرسنل متعهد، در تعداد بسیار زیاد تولید می شوند و انواع گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی را اخذ نموده اند. همچنین استاندارد بالای این لامپ ها ضامن استحکام، دوام و طول عمر بالای آن ها می باشد.
هنگام خرید از فروشنده لامپ روشنایی می بایست به محل قرارگیری لامپ در منزل خود بسیار توجه بفرمایید چرا که ممکن است انواع مختلف سرپیچ دار، سوکتی و … را به اشتباه خریداری نمایید. نصب این نوع لامپ در سقف های کاذب بسیار آسان می باشد و با استفاده از ابزار مناسب، به سادگی صورت می پذیرد. این نوع لامپ ها در دو نوع آویز و توکار عرضه می شوند که در برخی موارد صرفا جنبه ی زیبایی دارند و در موارد دیگر نقش نوردهی را بر عهده دارند. انواع واترپروف این نوع لامپ ها نیز موجود می باشند که ضد آب، گرد و غبار و جرقه می باشند و بیشتر جنبه ی صنعتی دارند. این تایپ از لامپ ها از مقاومت محیطی بسیار بالایی برخوردار می باشند و به سادگی از بین نمی روند.
تمامی نکات طراحی، ساخت و تولید توسط این فروشنده با دقتی بی نظیر رعایت شده است و لذا این خرید ضامن کیفیت و مرغوبیت کالا می باشد و خیال شما را از بابت هزینه های نگهداری و تعویض این لامپ ها به طور کلی آسوده می کند. تمامی این محصولات شامل خدمات پس از فروش و دارای گارانتی می باشند.

لیست قیمت روز سیستم روشنایی سقفی

لیست قیمت روز سیستم روشنایی سقفی

بیشتر بخوانید: کلید پریز صنعتی تبریز

لیست قیمت روز سیستم روشنایی سقفی با توجه به نوع طرح، مواد مورد استفاده و تعداد آن متغیر می باشد. هم اکنون می توانید برای آگاهی از آخرین قیمت های موجود در بازار با نماینده فروش و عرضه این محصول به صورت تلفنی و یا آنلاین ارتباط بر قرار نمایید. با توجه به اینکه مواد به کار رفته در این نوع سیستم ها از فلزات، پلاستیک ها و قطعات الکترونیکی مختلف می باشند، قیمت ها به صورت متناوب در حال تغییر می باشند. قطعات الکترونیکی مورد استفاده در این نوع سیستم ها شامل انواع دیود ها، خازن ها، ترانزیستور ها، سیم های مسی، پی ال سی ها، سنسور ها، کلید ها و … می باشند که به صورت متناوب در داخل از کشور تولید می شوند و در برخی مواقع نیز از خارج از کشور وارد می شوند.
همچنین قیمت ها بر اساس اینکه نوع لامپ چه باشد، متفاوت می باشد به عنوان مثال قیمت انواع LED، SMD و COB با یکدیگر متفاوت می باشد و بدین منظور می بایست در هنگام خرید توجه لازم را معطوف داشت.

بسته بندی متفاوت سیستم روشنایی سقفی

بسته بندی متفاوت سیستم روشنایی سقفی باعث شده است تا ارسال انبوه این کالا بدون هیچگونه نگرانی ناشی از شکستن و معیوب شدن اجناس با سرعتی بسیار زیاد انجام پذیرد. در بسته بندی این محصولات تمامی اصول حمل و نقل و جابجایی رعایت شده است و به هیچ عنوان نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت. این نوع بسته بندی ضامن سالم ماندن کالا در طول پروسه ی ارسال می باشد و این اطمینان را به شما مشتریان عزیز می دهد که محصول در نهایت دقت و ظرافت به شما تقدیم خواهد شد.
در بسته بندی این محصول از انواع ضربه گیر ها و کارتن های مرغوب استفاده شده است و این امر از وارد آمدن آسیب های احتمالی جلوگیری به عمل خواهد آورد. همچنین وکیوم کردن و قرار دادن این لامپ ها در پوششی از پلاستیک باعث می شود تا از ورود گرد و غبار و رطوبت به داخل آن ها جلوگیری شود و از این حیث طول عمر آن ها نیز بالا می رود. در نهایت بر روی تمامی بسته بندی ها، تاریخ تولید و نوع محصول و رنگ نور آن مشخص شده است تا هنگام استفاده دچار مشکل نشوید.

اولین فروشگاه تخصصی انواع سیستم روشنایی

اولین فروشگاه تخصصی انواع سیستم روشناییاولین فروشگاه تخصصی انواع سیستم روشنایی مفتخر است که تمامی محصولات این حوزه را با کیفیتی مثال زدنی و با استفاده از مرغوب ترین نوع مواد اولیه تولید می کند و این موضوع سبب شده است تا علاوه بر خریداران داخلی، این محصولات به خارج از کشور نیز صادر گردند. این فروشگاه با بهره گیری از متخصصان این حوزه توانسته است تا تمامی سلایق و علایق موجود را پوشش دهد و در بحث طراحی سیستم روشنایی منازل چیزی از قلم نیوفتد. در همین راستا و با علم به اینکه صنعت ساختمان سازی و طراحی دکوراسیون داخلی در کشور با رشد قابل توجهی همراه بوده است، این فروشگاه بر آن شد تا در این حوزه به صورت کاملا تخصصی ورود کند و از همان ابتدا کیفیت را سر لوحه کار خود قرار دهد.