فروش کلید و پریز لمسی/ نمایندگی فروش عمده نوع هوشمند آن

قیمت کلید و پریز صنعتی رنج و بازه‌ی متفاوتی دارد. این محصول با نمونه‌ها و کیفیت‌های مختلفی از نظر طراحی و جنس ساخت، برای کاربری‌های مختلف، جهت استفاده‌ی عموم مصرف کننده‌گان، ساخته و عرضه می‌شود.

کلید و پریزها جزو جدانشدنی از هر محیطی هستند که برای طراحی آن محیط ها یا برای استفاده از آن فضا ها، ناگزیر ملزم به استفاده از انرژی برق هستیم.

فروش کلید و پریز لمسی/ نمایندگی فروش عمده نوع هوشمند آن

واردات کلید و پریز صنعتی با کیفیت مناسب

واردات کلید و پریز صنعتی با کیفیت مناسب

بیشتر بخوانید: کلید پریز ساده شیک

قیمت کلید و پریز صنعتی رنج مختلفی داشته که همیشه بستگی مستقیم به ویژگی‌ها و خصوصیات آن دارد.

یکی از وسایل کاربردی و زیباسازی در هر ساختمانی، کلید و پریز است.

امروزه توجه به دکوراسیون ساختمان‌ها از اهمیت بالایی برخوردارند.

در طراحی دکوراسیون اجزای متفاوتی نقش دارند که یکی از اجزای کوچک اما تاثیرگذار آن کلید و پریز می‌باشد.

در گذشته کلید و پریز‌ها تنوع کمی داشتند، اما امروزه ما شاهد تنوع بسیار خوبی در طراحی کلید ها و پریز‌ها هستیم که به راحتی می توانیم نوع مناسب با طراحی و دکوراسیون مورد نظرمان را انتخاب کنیم.

بنابراین می‌توان گفت محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین محصول الکتریکی برای کاربران خانگی، اداری و تجاری، کلید و پریزها هستند.

در صنعت و کارخانه‌ها هم از نمونه‌های کلید و پریز صنعتی به تناسب محیط و شرایط، استفاده می‌شود.

کلید و پریزها معمولاً برای هر نوع سیم کشی قابل استفاده هستند.

کلید و پریزها در دو نمونه‌ توکار و روکار بسیار متداول است.

هر کلید پریز سه فاز مسی توکار برای نصب شدن می‌تواند در هر جعبه استاندارد (از جمله برای دیوارهای توخالی) قابلیت اجرا داشته باشد. برای نصب روکار هم از جعبه های انفرادی یا پیوسته به هم، استفاده می‌شود.

موضوع نصب کلید و پریزها و ایمنی روند نصب از اهمیت بالایی برخوردار است و لوازم جانبی برقی متناسب با آن، همراه طراحی ویژه محافظت از برق‌ گرفتگی بدن و نیز استاندارد کالیبره های نصب، باعث قابل تضمین و قابل اطمینان بودن تمام مراحل کار خواهد شد.

از سالیان گذشته واردات کلید و پریزهای متنوع که امکان هماهنگی با طراحی داخلی محیط‌های مختلف را دارا باشند، شروع شده بود و به خصوص در چندین سال اخیر هم، این واردات روند افزایشی داشته است.

این مورد روی کالاهای تولید داخل هم از حیث کیفیت و اقبال عمومی تاثیر مثبت داشته و رقابتی شدن بازار را سبب شده است.

اینکه بتوانیم برای هر محیط به فراخور شرایط استفاده و کیفیتی که در نظر داریم، حق انتخاب و جستجو داشته باشیم، باعث می‌شود از گزینه‌های متنوعی در خرید بهره ببریم و در  طراحی محیط به سلیقه‌ای‌ که دقیقاً مورد نظرمان است دست پیدا کنیم.

خریدار کلید و پریز لمسی

در یک جامعه مدرن و توسعه یافته، هر فرد تلاش می‌کند زندگی خود را با راحتی، دلپذیری، فن آوری‌های جدید و راه‌حل‌های طراحی منحصر به فرد، پر کند.

چنین آرزویی کاملاً توجیه شده است و قابلیت دسترسی برای مردم را دارد زیرا ما برنامه ریزی می کنیم و می‌بینیم که خانه، آپارتمان، کلبه، دفتر یا هر اتاق دیگر را چگونه می‌توانیم کنترل و طبق مشخصات و سلیقه دلخواه خود، تنظیم کنیم.

در سال‌های اخیر با گسترش روز افزون تکنولوژی‌های جدید، استفاده از نمونه های کلید و پریز های لمسی روز به روز بیشتر شده است.

 این موضوع هم به کاربردی بودن این تجهیزات بر می‌گردد و هم به این علت است که با محیطی که قصد طراحی آن را داریم بیشتر قابلیت هماهنگ شدن را دارد.

شاید بتوان گفت که نوع تنوع در چنین محصولی و همچنین مدرن بودن آن، باعث شده است که در طراحی های داخلی و در وسایل جدید الکترونیکی استفاده از قابلیت لمسی و عملکرد وسایل مختلف با این مزیت، رو به توسعه گذاشته و هر چقدر به سمت جلوتر پیش می‌رویم، نمونه های لمسی محصولات نیز بیشتر و بیشتر شده است.

کلید پریزها هم از این مزیت توسعه تکنولوژی دور نمانده‌اند و حتی سبب شده که نمونه کلیدهای لمسی در چند سال اخیر، در نسخه‌های قابل استفاده در محیط‌های خانگی، اداری و تجاری بیشتر مورد پسند افراد و استفاده آنها قرار بگیرد و حتی انتخاب آن، با مقبولیت روز افزون مواجه شود.

برای همه افراد جاذبه و کشش محصولات جدید و مدرن به نسبتی وجود دارد و اگر این مورد، همراه با کارایی بیشتر و کنترل پذیری بیشتر لوازم روزمره‌ی زندگی باشد، انتخاب آنها را با اولویت هم، همراه می‌کند.

آنچه برای خریدار کلید و پریز لمسی جذابیت و مقبولیت آن را سبب می‌شود، این است که طراحی زیبا و مدرن و در عین حال قابلیت اطمینان بخشی به او برای تنظیم و کنترل آنچه می‌خواهد برای اتاق یا محیط شخصی خود در زمان‌های مختلف داشته باشد را برایش فراهم کند.

اینگونه است که خریدار به آنچه که برگزیده با چند وجهی بودن مزیت‌های آن، نگاه می‌کند.

مشخصات کلید و پریز هوشمند چه می باشد؟

مشخصات کلید و پریز هوشمند چه می باشد؟مشخصات کلید و پریزهای هوشمند از خصوصیات ظاهری آن تا محتویات طراحی و عملکرد مدرن آن را شامل می‌شود و با ویژگی‌های ساخت و جنس بکار گرفته شده در آن نیز مرتبط است.

این محصول از سطح شیشه ای محکم که می‌تواند ضد خراش باشد تا از آسیب‌های این چنینی ناشی از چاقو یا چیزهای سخت دیگر جلوگیری کند، ساخته شده است.

ویژگی ضد رطوب بودن در فضایی که این شرایط تا حدی در محیط وجود دارد هم، جزو خصوصیات بکار گرفته شده در آن است.

مقاومت نسبی در برابر آتش و نیز محافظت از اتصال کوتاه خطوط برق هم از دیگر ویژگی‌های آن می‌باشد.

در بسیاری از نمونه‌ها، قابلیت کنترل چراغ ها از هر نقطه، از راه دور یا وقتی خارج از درب هستید با رابط کاربری نرم افزاری متناسب با آن، این امکان را فراهم می‌آورد تا چنین تنظیم و کنترلی که دلخواهتان است را اعمال کنید.

این سوئیچ کردن و کنترل چراغ به شما امکان می دهد تا هر زمان که می‌خواهید و از هر کجا که تصمیم دارید، هر لامپ را در خانه خود از طریق تلفن همراه کنترل کنید و نیز برنامه‌هایی را برای چراغ‌هایتان تنظیم نمایید.

با استفاده از برنامه رابط کاربری متناسب با این محصولات می‌توانید یک لامپ را برای روشن کردن در غروب خورشید یا خاموش شدن در طلوع خورشید، برنامه ریزی کنید یا حتی قبل از رسیدن به منزل با برنامه‌ریزی، یک پنکه را روشن کرده و کنترل نمایید.

با کمک مکان یابی در این محصول نیز می‌توانید به راحتی در محیط های وسیع، موقعیت سایر چراغ ها را مشخص کنید و از وضعیت آن ها مطلع باشید.

با کمک این محصول نور آنقدر می‌تواند ملایم و لطیف تنظیم شود که به هیچ وجه خواب شما را مختل نکند و همانطور که گاهی خواب آلود هستید این تنظیم ملایم، هنوز به اندازه کافی نور‌ دهی دارد که شما را به سمت حمام یا سرویس بهداشتی راهنمایی کند.

برخی از نمونه‌های مدرن‌تر و با تکنولوژی بالاتر حتی از قابلیت فرمان پذیری صوتی هم برخوردارند و با کنترل صدا پس از متصل شدن با دستیارهای صوتی مانند Google و امثال آن، می توانید تنها با صدای خود، چراغ ها، فن ها و روشنایی سقفی و دیگر لوازم و وسایل متصل به آن را روشن یا خاموش کنید.

ابعاد کلید و پریز لمسی

ابعاد کلید و پریز لمسی با توجه به دسته بندی یک پل، دو پل، سه پل و چهار پل، تقسیم بندی و اندازه گیری می‌شود.

یکی از انواع پرکاربرد این محصولات کلیدهای چهار پل هستند.

ضمن اینکه کلید و پریزهای لمسی از نظر تکنولوژی ارتباطی و رابط کاربری، به چهار دسته کلی نیز قابل تقسیم هستند.

کلیدهایی لمسی که ساده هستند جزو نمونه اولیه محسوب می‌شوند و با کمترین پیچیدگی فن آوری، کاربرد دارند.

بعد از آن شاید بتوان کلیدهای لمسی نوع RF را نام برد که بر پایه‌ی گیرندگی امواج مخصوص رادیویی عمل می‌کنند.

در نوع سوم نیز کلیدهای لمسی با امکانات اتصالی WIFI قرار می‌گیرند که البته علاوه بر امواج وای‌فای از امواج منحصر به فردی مانند  Z WAVE و ZIGHEE برای قابلیت متصل شدن خود بهره می‌جویند.

در نهایت نیز نوع چهارمی از این محصولات لمسی در این دسته‌بندی گنجانده می‌شوند که با ورودی‌ای از گونه‌ی اتصال کابل‌های شبکه، آن‌ها را می‌توان پشتیبانی کرد.

ابعاد کلید‌ و پریز های لمسی با توجه به میزان کارکرد آن متفاوت است. البته بسیاری از کلید و پریزهای لمسی این قابلیت را دارند که در همان قوطی‌های سابق ساختمان جاگذاری شوند و این مزیتی برای این دسته از کلیدها محسوب می شود که مصرف کننده برای تعویض کلیدهای قدیمی با نمونه جدید آن نیاز به تغییرات اساسی ندارد.

ضمن اینکه برای ساختمان‌های در حال ساخت نیز  که در هر مرحله‌ای از پیشرفت پروژه‌شان باشند، این حق انتخاب را باز می‌گذارد که بتوانند از محصولات مدرن‌تر استفاده کنند.

تفاوت کلید و پریز لمسی با صنعتی

تفاوت کلید و پریز لمسی با صنعتی

بیشتر بخوانید: کابل برق عمده ایران

برای بسیاری از انواع کلید و پریز لوکس، یک برنامه رایگان با تلفن هوشمند یا رایانه وجود دارد که امکان بارگذاری راحت آن را نیز فراهم می‌کند.

همچنین می توانید این کلیدهای هوشمند را به وای فای متصل کنید.

فقط کافی است از تلفن خود برای کنترل از راه دور چراغ‌های منزل، از هرجایی و هر زمانی که هستید، استفاده کنید.

با این قابلیت، هرگز به خانه‌ای تاریک وارد نشوید. با یک قدم ساده یک زندگی هوشمندانه را شروع کنید.

کلیدهای چراغ و کلید‌های دیواری هوشمند لمسی، سازگار با آمازون الکسا و دستیار گوگل هم در سالیان اخیر متداول شده و جایی برای خود در کاربردهای روزمره کاربران دست و پا کرده‌اند.

به این شکل می‌توانید چراغ ها را با دستورات صوتی روشن یا خاموش کنید.

با این روش می‌توانید خودتان را از تلاش برای قطع و وصل کردن دکمه و فشردن دائمی آن بی‌نیاز کنید و تا حدودی صرفه جویی در زمان هم برای خود به صورت نسبی مدنظر داشته باشید.

به خصوص هنگامی که دستان شما پر است یا مشغول انجام دادن کار دیگری هم هستید.

زندگی با این امکانات و ویژگی‌ها به میزان نسبی آسان می‌شود و قادر خواهید بود، وقت و انرژی خود را صرف کارهای مهمتری که در برنامه روزانه دارید، کنید و در واقع خاطری آسوده‌تر نسبت به موضوعات پیرامونی خود داشته باشید تا تمرکزتان روی کار، حرفه یا آرامش و آسایش‌تان باشد.

یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که با گزینه‌هایی که برای تایمر در این کلیدهای لمسی پیش‌بینی شده است می‌توانید چراغ‌ها را تنظیم کنید تا در زمان معینی روشن یا خاموش شده و یا با ساعت‌های روز و شب، همگام شوند.

با استفاده از این ویژگی، هرگز از یاد نمی‌برید که چراغ ها را خاموش کنید یا می توانید زمانی را که کودکان‌تان در خواب هستند، تنظیمی روی خاموش شدن چراغ های اتاقشان داشته باشید.

با این امکانات بخشی از زندگی می تواند به خوبی برنامه ریزی شود.

ضمن اینکه طراحی زیبا و مفید همراه با طراحی صرفه جویی شده در فضا، با توجه به ابعادی که کلیدها مختلف دارند، به محیط حس خوبی می دهد.

همه اینها را در کنار سازگاری ظاهر و طرح صفحه‌ی لمسی این محصول با محیط خود بگذارید، که از قضا از مزیت ضد آب بودن هم بهره می‌برد و همچنین با دکور اتاق به خوبی ترکیبی از سادگی و مدرن بودن را خلق می‌کند و همه و همه، منتهی به حس‌های مثبت از رضایت خاطر مصرف کننده را به ارمغان خواهد آورد.

اساس کار کلید صنعتی که حتی نمونه ساده قدیمی آن که در خانه ‌ها یا محل‌های کار استفاده می‌شده و تا نمونه‌های استفاده شده در کارگاه‌ها و کارخانه ها را در بر می‌گیرد، به این روش است که با انرژی و نیروی مکانیکی کار می‌کنند.

در واقع قطع و وصل جریان الکتریسیته در آنها با ساختمان و ساختاری که در طراحی‌اش در نظر گرفته شده، باید منجر به تغییر حالت فیزیکی شود که بتواند، تغییر وضعیتی را در جریان برق ایجاد کند.

نمونه‌های بسیاری از کلید های صنعتی وجود دارند که کلید‌های یک پل و دو پل و سه پل ساده، جزو آن ها محسوب می‌شوند.

همچنین کلیدهای اهرمی هم که با تیغه‌ی اتصال دهنده جریان برق، کار قطع و وصل الکتریسیته را از یک سمت به سمت دیگر برقرار می‌کنند، از همین نوع هستند.

کلیدهای غلطکی، زبانه ای، اهرمی، کلید فیوزی، کلیدهای مرکب و کنتاکتورها از دیگر کلیدهای نوع صنعتی هستند که همگی از همان نیروی مکانیکی برای تغییر حالتشان و قطع و وصل جریان برق بهره می‌برند.

گرچه که برخی از آنها با نیروی دست یک فرد، تغییر وضعیت‌شان رخ می‌دهد و بعضی دیگر به وسیله تحریک مغناطیسی این حالت در آن ها به وجود می‌آید، اما اصول این کلیدها، همان نسخه اولیه اعمال نیرویی مکانیکی برای ایجاد تغییر در جریان برق توسط آنهاست.

فروشنده انواع کلید و پریز لوکس با قیمت استثنایی

از آن جا که همیشه خرید عمده محصولات برقی به صرفه تر از خرید جزئی آن‌ها است، می‌توانید با مراجعه به مراکز معتبر فروش و عرضه محصولات، قیمتهای متناسب و بهینه‌ای برای محیط مورد نظر خود پیدا کنید.

در سالهالی اخیر کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی داخلی هم با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و استفاده از مواد پلاستیک مخصوص که از مشتقات نفت است و با استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک تصمیم به تولید این محصولات زیبا، شگفت انگیز و ارزان گرفته‌اند.

به علت شرایط استفاده این محصولات با نیروی برق، تست کیفیت محصولات باید با تاییدیه ازاستانداردهای روز دنیا انجام بگیرد تا نه‌تنها قابلیت رقابت را دارا باشند بلکه حس ایمنی و اطمینان بخشی برای مصرف کننده را نیز داشته باشند.

همچنین می‌تواند به عنوان یک محصول صادراتی هم به آنها نگاه شده و قابل برنامه ریزی برای این شرایط باشند.

بنابراین اصل اولیه این است که بتوانید با خاطری آسوده از این محصولات استفاده نمایید.

اگر تصمیم داشته باشیم رنگ کلیدها و پریزهای‌مان را با رنگ کاغذ دیواری‌ها و موکت‌ها یا سنگ‌کاری‌های ساختمان هماهنگ کنیم و نشانی از خوش سلیقه بودن‌مان را در طراحی داخلی باقی بگذاریم و تمام المان‌های استفاده شده را طبق آیتم‌هایی خاص، تجمیع کنیم که در محیط‌های مسکونی، تجاری و اداری، توأمان حس آرامش خاطر و زیبایی را به ما منتقل کند، می‌توانیم انتخاب های گزیده‌تر و با وسواس بیشتری را انجام داده و از نتیجه کار هم لذت ببریم.

کلید و پریز‌ها، انواع لامپ‌ها و لوسترها هم جزو تمام این یکپارچه‌گی در طراحی هستند.

برای رسیدن به همه‌ی اینها، فروشنده انواع کلید و پریز لوکس که بتواند با قیمتی مقرون به صرفه تامین کننده‌ی لوازم مورد نظرمان باشد و هم توضیحاتی مکفی در مورد هر محصول و خصوصیات آن را به ما ارائه دهد، بخشی مهم از روند انتخاب و رسیدن به بهترین گزینه است.

بزرگترین مرکز فروش کلید و پریز لمسی در ایران

بزرگترین مرکز فروش کلید و پریز لمسی در ایران در گذشته کلید و پریز ها تنوع کمی داشتند، اما امروزه ما شاهد تنوع بسیار زیادی در طراحی، رنگ و جنس کلید و پریز ها هستیم که به راحتی می‌توانیم نوع مناسب با طراحی و دکوراسیون مورد نظرمان را انتخاب کنیم.

همچنین تمامی فروشگاه‌ها و مراکز فروش می‌توانند در شناخت و انتخاب کلید و پریز‌ها راهنمایی کننده‌ی ما باشند و برای رسیدن به گزینه ایده‌آل و  مناسب‌ترین انتخاب‌ها تا حد زیادی همراهی‌مان کنند.

هم اکنون فروشگاه های اینترنتی، این نوع خرید آسان را بیشتر در دسترس مردم قرار داده است و همه می‌توانند با جستجوی کلید و پریز مورد علاقه خودشان و تماس با مراکز فروش از کیفیت و خصوصیات آن اطلاع پیدا کنند و محصولات متنوع و رنگارنگ را در فروشگاه‌ها یا سایت‌های فروش ببینند و با توجه به دکوراسیون خود، خرید مطمئنی را انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی فرصت بهتر دیدن این محصولات را از لحاظ رنگ و تنوع زیاد، در اختیار مردم قرار داده و به عنوان یک مرکز فروش کلید و پریز که دائما در دسترس هستند در نزد مردم شناخته می‌شوند.

کلید های لمسی طوری طراحی و تولید شده که دارای قدرت تفکیک و حساسیت بالایی است و دلیل این موضوع قابلیت عبور جریان ثابت از حسگر های آن می‌باشد.

عدم استفاده از قطعات مکانیکی در تولید کلیدهای لمسی موجب شده که طول عمر مفید‌تری نسبت به کلید های معمولی داشته باشند.

همانطور که قبلا به این نکته اشاره شد باید بدانیم که کلید و پریزها که برای کنترل جریان برق بوده و حضور آنها در مدار الکتریکی بسیار ضروری است، باید از استاندارد لازم برخوردار باشند تا بتوان بوسیله این استاندارد، ضریب ایمنی و اطمینان را بهبود بخشیده و بالا برد و در نتیجه کارایی آن ‌را افزایش داد.

در آخر باید افزود که دستاوردهای تکنولوژی روز دنیا خیلی سریع در بین مردم و خانواده ها جای خود را باز کرده و استفاده نکردن از این تکنولوژی‌ها در شرایط امروزی بسیار سخت شده است.

این کلیدهای لمسی نیز که همانند تمامی تجهیزات که نمود جدیدی در زندگی پیدا کرده‌اند قابلیت‌ها و ویژگی‌های خود را دائماً مدرن و به روز نگه‌داشته‌اند.

گفتنی است که همین روز‌هاست که استفاده از کلیدهای نسل قبل کاملا فراموش شود و این کلید‌های هوشمند باشند که جایگزینی مناسب، برای همه ی آنها خواهند بود.

این کلید‌ها ‌هیچ‌گونه تداخل امواج با دیگر وسایل الکترونیکی موجود را ندارد و علاوه بر این ویژگی، می‌تواند از روی مانیتور‌ها و یا اپلیکیشن‌هایی که در دسترس هستند در خانه و تمامی محیط‌‌ها قابلیت تنظیم شدن، داشته باشد.