قیمت کلید و پریز برق ساختمان | نماینده فروش تجهیزات برقی در تهران

آیا به دنبال قیمت کلید و پریز برق ساختمانی هستید؟ ما به عنوان یک نماینده فروش تجهیزات برقی در تهران، محصولات برقی از جمله کلید و پریز خارجی و لوکس را با تنوع طراحی و رنگ همراه با قیمتی مناسب برای شما فراهم کرده ایم.

هنگامی که قصد دارید خانه جدید خود را مبله کنید، موارد زیادی وجود دارند که باید در انتخاب آنها توجه کنید که یکی از این موارد، انتخاب کلید و پریز زیبا و متناسب با فضای خانه است.

در این مقاله، ما قصد داریم با راهنمایی های خود در انتخاب محصولات برقی از جمله کلید و پریز لاکچری، یکی از این نگرانی ها را از دسترس شما خارج کنیم.

قیمت کلید و پریز برق ساختمان | نماینده فروش تجهیزات برقی در تهران

مدل های مختلف کلید و پریز لاکچری

مدل های مختلف کلید و پریز لاکچری

بیشتر بخوانید: کلید پریز صنعتی تبریز

کلید و پریز یکی از کنترل های روشنایی می باشد که رنگ و زندگی را به هر اتاق می بخشد.

از زمان اختراع آن در سال 1904، کلید و پریز برق، بخش اصلی زندگی روزمره ما در هر دو محیط داخلی و تجاری بوده است.

دسترسی به برق برای روشن کردن خانه ها و تجهیزات الکتریکی مورد استفاده، تقریباً در هر کاری که انجام می دهیم ضروری است.داشتن کلید و پریز مناسب برای راحتی و امنیت شما بسیار مهم است ، اما همچنین باید با منطقه مورد نظر شما مطابقت داشته باشد.

کلید و پریز های برقی دارای هزاران مدل، شکل و سبک متنوع است؛ از پلاستیک سفید معمولی گرفته تا فولاد ضد زنگ معاصر و کلید و پریز های کرومی و برنج های عتیقه و … .

کلید و پریز را می توان در داخل و خارج از منزل قرار داد.

طیف تخصصی کلید و پریز در فضای باز به گونه ای طراحی شده است که در برابر آب و هوا و همچنین ماندگاری و محافظت از ایمنی کاربران مقاوم باشد.

در اینجا لیست کلیدهای مختلف برقی که در فضا های مختلف استفاده می شوند آورده شده است:

  • کلید های دیواری: کلید های دیواری یکی از رایج ترین کلید هایی است که در ساختمان های مسکونی و تجاری برای کنترل روشنایی استفاده می شود. این کلید ها، کلید های مکانیکی هستند که بطور خاص برای کار در ولتاژ خط طراحی شده اند و درون جعبه های برقی استاندارد قرار دارند. مشخصات اصلی این نوع کلید ها شامل عملکرد دستگاه ترکیبی، نوع تحریک کننده و توابع کلید اضافی مانند کنترل دیمر، کنترل سرعت فن یا تعویض مبتنی بر تایمر است.
  • کلیدهای لمسی مدولار: کلید های لمسی مدولار مفهوم کلید های سنتی و قدیمی را تعریف کرده اند. این نوع کلید ها برای زیبایی طراحی شده اند و راحتی را برای کاربر تضمین می کنند. این کلید ها با تبدیل شدن به یک راه حل خانه هوشمند، نه تنها به شما امکان می دهند وسایل خود را با یک لمس کنترل کنید بلکه این جذابیت زیبایی شناختی لازم را برای یک سبک زندگی هزار ساله فراهم می کند.
  • کلید های دیجیتال Smart Roma:  این کلید ها کنترل از راه دور و یک صفحه لمسی هستند. همچنین می توانید تنظیمات نور را مطابق انتخاب و روحیه خود تنظیم کنید. همچنین از گزینه کنترل Phase Dimming استفاده می شود تا میزان راحتی نور مطابق راحتی شما تنظیم شود. طراحی باریک و براق همراه با نصب آسان باعث می شود تا این کلید ها به یک دسته کامل تبدیل شود.
  • کلید  های Dimmer: کلید های دیمر در کنترل جریان برق در منابع مختلف روشنایی خانه شما کمک می کنند. در حالت ایده آل ، کلید های کم نور به قدرت تنظیم ظرفیت ولتاژ هر سیستم روشنایی مجهز شده اند تا بتوانید مطابق راحتی و نیاز خود ، نور را در سایه های ظریف مختلف روشن کنید. این کلید ها به شما کمک می کنند تا جریان برق را در منابع مختلف روشنایی منزل خود کنترل کنید و 98 درصد از انرژی الکتریکی خود را ذخیره کنید. همچنین می توانید شاهد کاهش شدید قبض برق خود باشید.

بررسی مشخصات فنی کلید و پریز

کلید ها و پریز ها ابزاری بسیار کاربردی برای کنترل جریان برق در یک مدار هستند و به وسیله کلید و پریز می توان به آسانی جریان برق را تحت کنترل در آورد. به عبارتی دیگر می تواند یک مدار الکتریکی را ایجاد و یا قطع کند.

هر برنامه الکتریکی و الکترونیکی برای انجام عملکرد روشن و خاموش دستگاه از حداقل یک کلید استفاده می کند.

بنابراین کلید ها بخشی از سیستم کنترل هستند و بدون آن، عملیات کنترل امکان پذیر نیست. کلید می تواند دو عملکرد را انجام دهد؛ کاملاً روشن یا کاملاً خاموش .

کلید های مکانیکی باید از طریق جابجایی، فشار دادن، رها کردن یا لمس کردن مخاطبین، از نظر جسمی فعال شوند.

کلید ها را می توان بر اساس چندین فاکتور از جمله روش فعال سازی ( کلید های دستی، محدود و پردازشی )، تعداد مخاطب ( کلید های یک تماس و چند مخاطب )، تعداد قطب ها و پرتاب ها( SPST ,DPDT ,SPDT و … )، بهره برداری و ساخت ( دکمه فشار، ضامن، چرخشی، جوی استیک و … ) و بر اساس حالت ( کلید های لحظه ای و قفل شده ) و … تقسیم بندی کرد.

کلید ها براساس تعداد قطب ها و پرتاب ها طبقه بندی می گردند؛

قطب نشان دهنده تعداد مدارهای قدرت فردی است که می توانند تغییر کنند. بیشتر کلید ها با یک، دو یا سه قطب طراحی شده اند و به نام های تک قطبی، دو قطبی و سه قطبی شناخته می شوند.

تعداد پرتاب ها تعداد حالت هایی را نشان می دهد که جریان از طریق کلید می تواند عبور کند. بیشتر کلید ها با یک یا دو پرتاب طراحی شده اند که به عنوان کلید های تک پرتاب و پرتاب دوتایی شناخته میشوند.

بیشتر بخوانید: کلید پریز طلایی ساختمان

بهترین جنس برای ساخت کلید و پریز

بهترین جنس برای ساخت کلید و پریزمواد با کیفیت پایین و کمی بی احتیاطی در کارهای برقی می توانند باعث ایجاد شوک الکتریکی کشنده در خانه شوند و جبران چنین حوادثی کار آسانی نیست. بنابراین ضروری است که در حین تهیه وسایل برقی و هنگام ساخت خانه خود، هرگونه مراقبت را انجام دهید. در این مقاله نکاتی در مورد جنس های استفاده شده در کلید و پریز برقی ارائه خواهیم کرد.
مواد ساخت کلید و پریز از سال ها قبل تا کنون تکامل یافته اند، در حالی که ایده اصلی در مورد چگونگی عملکرد کلید و پریز خیلی تغییر نکرده است. در اینجا مؤلفه ها و موادی که از آنها ساخته شده آورده شده است؛

  1. صفحه یا قاب ( بدنه ): بدنه اصلی کلید و پریز از مواد عایق یا غیر رسانا مانند پلاستیک، شیشه و حتی چوب یا چرم ساخته شده است. با این حال، پلی کربنات رایج ترین ماده مورد استفاده است. این تطبیق پذیری به این معنی است که می توان صفحات را با توجه به دکوراسیون شخصی مخلوط و مطابقت داد.
  2. کلید : کلید راک تقریباً همیشه از پلی کربنات ساخته شده است. با این حال، تنها بهترین کلید ها از مواد مقاوم در برابر آتش ( مانند پلی کربنات درجه V0 و اوره فرمالدئید ) ساخته شده اند که در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه می تواند سودمند باشد. همچنین ممکن است برخی از کلید ها دارای چراغ LED باشند که نشان می دهد کلید در حالت روشن / خاموش قرار دارد.
  3. پایانه های تماسی: این ها از جنس برنج ساخته شده اند. برنج هدایت الکتریکی و حرارتی خوبی است و سهولت شکل گیری آن، همراه با مقاومت در برابر خوردگی خوب، برنج را به انتخاب ایده آل برای تولید تجهیزات برقی، خانگی و صنعتی تبدیل می کند. برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی، تولید کنندگان پوشش نیکل روی قطعات برنجی را فراهم می کنند.
  4. پیچ ها: این اجزا سیم ها را در کنار هم نگه داشته و از فلز ساخته شده اند. با این حال، برخی از کلید های ویژه این روزها به هیچ وجه پیچ ندارند.
  5. حالت فنری ( چشمه ): تاکنون سعی کرده اید کلید را بین موقعیت روشن و خاموش نگه دارید اما شکست خورده است؟ این به دلیل چشمه در کلید است که آن را در جای خود نگه می دارد.

اولین ماده پلاستیکی واقعی که برای بدنه کلید های برقی و پریز برق مورد استفاده قرار گرفت عایق بنام باکلند بود که در سال 1909 توسط مهندس و شیمیدان لئوهندریک باکلند اختراع شد. امروزه مهندسان مواد شیمیایی همچنان به طراحی و توسعه مواد ویژه ای می پردازند که می تواند برای انواع مختلفی از قطعات دستگاه های برقی و هم برای عایق مورد استفاده قرار گیرد.

کلید ها و پریز ها از مواد با کیفیت برتر مانند مواد پلاستیکی و پلی کربنات تهیه شده اند که استاندارد عملکرد را ارائه می دهد. کلید ها و پریزها باید در طراحی، مصرف کم انرژی و عملکرد ایمن انعطاف پذیر باشند. کلید ها و پریز ها باید مطابق با IS 3854-1997 IS1293-1983 ISI علامت گذاری و تولید شوند و همینطور کلید پریز خورشیدی در 6 آمپر، 16 آمپر و 25 آمپر در دسترس هستند.

بهترین برند های کلید و پریز خارجی

لگراند بزرگترین تولید کننده کلید ها و پریزها به عنوان رهبر در جهان، نه تنها در توانایی تولید بلکه در اصول طراحی و فناوری نیز حضور دارد. لگراند جز تنها شرکت های ارائه دهنده راه حل برای همه استانداردهای مهم بین المللی از جمله آمریکایی ، آلمانی ، انگلیسی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، چینی و کره ای و همچنین استرالیا است. از تعالی روزمره گرفته تا پختگی و ماندگاری، می توانید مطمئن باشید که شیک ترین محصولات کلاس دنیا را برای اطمینان و ماندگاری دقیق انتخاب کرده اید.

کلید های Rocker: کلید های Rocker از نظر کیفیت برتر هستند و در بازار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. آنها با گزینه ی قطبی تک و دوقلو ، با کیفیت روشن و غیر روشن و در 6 آمپر ، ظرفیت 16 آمپر در 250 ولت در AC در دسترس هستند. آنها همچنین در نوع لحیم کاری استاندارد، نوع نصب و فرم های متفقین در دسترس هستند و برای تعویض مدار استفاده می شوند. بدنه بیرونی یا سفید یا سیاه نگه داشته می شود اما سوئیچ ها در رنگ های مختلفی مانند زرد ، قرمز سبز ، سفید ، سیاه و آبی در دسترس هستند. عملکرد آن DPST ، DPDT ، Momentary ، نشانگر و ضخامت پنل از 0.75 میلی متر تا 3 میلی متر است.

هانیول: هانیول طیف وسیعی از کلیدها و پریزهای براق را طراحی کرده است که برای بزرگسالان و کودکان بی خطر است. این پریزها از دوام و ایمنی فوق العاده برخوردار هستند. هانیول به دلیل تحقیق و توسعه فناوری های جدید و نوآورانه در سطح بین المللی مشهور است. این شرکت در زمینه های متنوعی همچون هوافضا ، توسعه زیرساخت ها ، نوآوری های صنعتی ، ایمنی و امنیت ، راه حل های بهره وری ، نفت و گاز ، تولید و توسعه مواد عملکردی فعالیت دارد. در هند این شرکت کولرهای هوایی کاملاً اتوماتیک ، دستگاه های تصفیه هوا ، سوئیچ ها و پریز برق ، محصولات ایمنی برقی و راه حل های امنیتی خانگی و اداری را به فروش می رساند. این محصولات مهندسی شده اند تا بهترین تجربه کاربری را با بهترین عملکرد ارائه دهند.

راهنمای خرید کلید و پریز برای منازل

راهنمای خرید کلید و پریز برای منازلکلید های برقی برای انجام تمام عملکردهای الکتریکی استفاده می شوند. از یک فن گرفته تا لامپ، هر تجهیزات الکتریکی که در زندگی روزانه خود استفاده می کنیم بدون کلید بی فایده است. کلید به منظور قطع یا ایجاد جریان اتصال در مدار الکترونیکی به صورت خودکار یا دستی طراحی شده است.

انواع کلید برقی در بازار وجود دارد و اصل کار کلید به مکانیزم ON / OFF بستگی دارد. از کلید های لمسی مدولار گرفته تا کلید های دیواری، انواع مختلفی از کلید ها وجود دارد که برای کاربردهای مختلف در نظر گرفته شده است. این مهم است که بدانید قبل از تصمیم گیری در مورد خرید چه کلیدی لازم است.

هرچه تصمیم بگیرید برای فضای شما بهترین است ما یک راه حل قوی را تضمین می کنیم.

پریز ها و کلید ها در انواع مختلفی از اشکال و اندازه ها از جمله بیضی، گرجی، ویکتوریا و … وجود دارند، اما مطمئن شوید که متناسب با سبک اتاق است.

کلید و پریز برق یکی از المان های پرکاربرد در محیط کار و منزل شما می باشد لذا انتخاب یک کلید پریز ساده لوکس و بسیار شیک و لاکچری اهمیت دارد، اگرچه کلید و پریز برق یکی از المان های کوچک در فضای ساختمان است اما با هماهنگ کردن همین المان کوچک با رنگ و طرح دیواره ها و مبلمان میتواند زیبایی زیادی را در فضای خانه ایجاد کند.

در دنیای امروز که زیبایی محیط کار و منزل برای اکثر افراد بسیار اهمیت دارد، از این رو انتخاب یک کلید و پریز زیبا می تواند تداعی بخش زیبایی در فضای کار و منزل شما باشد.

امروزه مدل های مختلفی از کلید و پریز لاکچری در بازار موجود می باشد که با نمونه های قدیمی بسیار متفاوت است. نمونه های قدیمی طرح های بسیار محدودی داشت اما در نمونه های مدرن امروزه شما تنوع بسیار زیادی را مشاهده می کنید.

در حال حاضر پریز های برق در حال استفاده به 15 نوع با ولتاژ های متفاوت تقسیم می شوند که هریک از آنها با حروف الفبای لاتین نام گذاری شده اند و هر کشور نیز از مدل های متفاوتی استفاده می کند که مدل های استفاده شده در کشور ما، مدل های F، C با ولتاژ 220 می باشد.

ما در مورد 5 ویژگی اساسی که باید هنگام خرید کلید ها و پریز های مدولار برای خانه خود جستجو کنید، بحث خواهیم کرد. بنابراین، ویژگی های مهمی که باید در نظر داشته باشید به شرح زیر است؛

  • مواد با کیفیت بالا: اولین موردی که باید به آن توجه کنید نوع ماده ای است که در ساخت کلید ها و پریز ها استفاده می شود. استانداردهای ROHS استفاده از مواد سازگار با محیط زیست در محصولات الکتریکی را دیکته می کند. بنابراین، جستجوی آن چیزی است که می توانید انجام دهید. علاوه بر این، مارک های برقی مدرنی وجود دارد که در ساخت کلید ها و پریز های مقاوم در برابر آتش تخصص دارند. این برق ها می توانند خطر آتش سوزی برق را در محیط های منزل و محل کار به میزان قابل توجهی کاهش دهند. بنابراین، این چیز دیگری است که باید هنگام خرید کلید های برق و پریز برق به دنبال آن باشید.
  • طراحی زیبا: هنگام برنامه ریزی و راه اندازی منزل خود، باید چندین نکته مورد توجه شما قرار گیرد، از مبلمان گرفته تا دستگاه های الکترونیکی و نوع چیدمان آنها در منزل. اینجاست که نقش کلید ها و پریز برق پررنگ تر می شود. این ویژگی ها به طور موثری به عنوان پیوندی بین کاربر و وسیله وصل شده به آن عمل می کنند. توجه به طراحی و زیبایی شناسی هر وسیله ای در خانه شما مهم است. همه ی غول های پیشرو در صنعت مجموعه ای از طرح های مختلف را ارائه می دهند که هر یک از آنها با طعم و مزه خاصی از سبک ارائه می دهند.

اگر نمی توانید محصول مورد نیاز خود را پیدا کنید لطفا با ما تماس بگیرید زیرا ما می توانیم بیشتر محصولات موجود در بازار را برای شما تهیه کنیم. شما می توانید برای خرید کلید و پریز های برقی بصورت آنلاین و بدون مراجعه به بازار و فقط در خانه خود آنها را تهیه کنید. اگر مطمئن نیستید که کدام محصول برای هدف شما مناسب است، یا از انتخاب های موجود غافل مانده اید، با ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید و خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

شما می توانید از بین ده ها ترکیب از رنگ و مواد و سبک های مختلف که وجود دارند، کلید و پریز خود را به شکلی متناسب و هماهنگ با فضای داخلی خانه خود انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هر نوع محصول، دسته بندی های ما را مرور کنید و جزئیات بیشتری درباره هر محصول به صورت جداگانه کشف کنید.

از آنجایی که مجموعه ی ما می خواهد در هر جنبه شغلی بهترین ارزش را برای پول شما فراهم کند، مجموعه ای از محصولات از جمله کلید و پریز ارزان و با کیفیت را برای شما فراهم کرده است که میتوانید برای مشاهده ی کلید و پریز های لاکچری و همینطور اطلاع از قیمت کلید و پریز ها با ما در ارتباط باشید.

قیمت فروش کلید و پریز در تهران

ما با نظارت بر آخرین نوآوری های بازار، محصولات خود را با قیمت مناسب نگه می داریم ، اما همچنین فعلی را برای اطمینان از به دست آوردن محصولات دقیق مورد نیاز خود، حفظ می کنیم.

ما در تلاش هستیم تا محصولات با کیفیت و با قیمت های عالی را به شما ارائه دهیم و آن را با سرعت تحویل عالی و خدمات به مشتریان مخلوط کنیم تا تجربه خرید آنلاین شما را به یک کار لذت بخش تبدیل کنیم.

کلید ها و پریزها خود را در اینجا با برند های تولید کنندگان پیشرو  و خلاق در طراحی و با قیمتی مناسب  تهیهکنید.