قیمت کلید و پریز ساده/ عرضه عمده انواع شیک آن با قیمت مناسب

تا چند سال پيش در هر خانه اي كه وارد مي شديم کلید پریز مدل يكساني داشتند و در همه ي خانه ها به رنگ سفيد و ساده بود ولي گذر زمان سبب شد كه طراحان نه تنها روي ديزاين خانه فعاليت كنند بلكه روي كليد و پريز هاي خانه ها نيز وقت مي گذاشتند و طراحي هاي متنوعي را انجام مي دادند تا اين كه امروزه طرح ها بسيار خاص شده است و در هر يك طرح زيبا و مدرن را مي توانيد مشاهده كنيد. درست است كه قیمت کلید و پریز ساده نسبت به اين طرح هاي خاص پايين است ولي خوب طرح هاي خاص زيبايي خانه را هم دو چندان مي كند. 


قیمت کلید و پریز ساده/ عرضه عمده انواع شیک آن با قیمت مناسب

فروش انواع کلید پریز به صورت عمده

فروش انواع کلید پریز به صورت عمده

بیشتر بخوانید: کلید پریز تجهیزات برقی تهران

در كل همه ي كليد و پريز ها يك كار را انجام مي دهند چه کلید پریز ساده و چه کلید پریز فانتزی كلا مي خواهند يك كار مشخص شده را انجام بدهند ولي كليد و پريز هاي فانتزي براي خانه هاي با دكوراسيون خاص مناسب هستند و اين طرح هاي ساده روي دكوراسيون هاي خاص تاثير بدي مي گذارد و نماي خانه را از بين مي برد. به همين دليل ان مدل هاي كليد و پريز ساده تقريبا در خانه ها ديگر به چشم نمي خورد و جاي خود را به مدل هاي جديد و خاص تر داده اند. 

پخش مستقیم کلید پریز ساده و فانتزی در شیراز

پخش مستقیم کلید پریز ساده و فانتزی در شیراز

بیشتر بخوانید: کلید پریز لمسی هوشمند

به دليل اين كه در شيراز مردم به دكوراسيون هاي منازل و دفاتر خود خيلي اهميت مي دهند به همين دليل بورس فروش كليد و پريز هاي ساده و شيك در شيراز مي باشد . شما در اين شهر در منطقه اي كه بورس اين وسايل باشد مي توانید انواع كليد و پريز شيك را ببينيد و با توجه به دكوراسيون و تركيب رنگ خانه هاي خود ان را خريداري نماييد. 

پيشنهاد مي كنيم قبل از خريد حتما تعداد دقيق كليد ها و پريز ها را محاسبه كنيد تا در هنگام کار كم نياوريد و در نتيجه سبب دو شكل شدن مدل کليد و پريز هاي خريداري شما براي منزل تان نشود . کلید پریز شیک حتما نبايد مدل هاي خاص و فانتزي باشد بعضي از طرح هاي ساده هم شيك هستند و به هر خانه و با هر سليقه صاحب خانه جور مي شود. 

بزرگترین تولید کنندگان کلید پریز در ایران

بزرگترین تولید کنندگان کلید پریز در ایران

كليد و پريز يكي از اجزاي اصلي هر خانه است با توجه به ساخت و ساز هايي كه در اين دوره انجام مي شود در نتيجه بازار فروش اين كليد و پريز ها هم داغ است. به دليل اين كه در واحد ساختماني حداقل ٣٠ عدد كليد و پريز نیاز دارد و هر ساختمان هم حداقل ٤ طبقه است كه جمعا ١٢٠ عدد كليد و پريز مي شود و البته به غير از قسمت راه پله ها و پاركينگ و و حياط و قسمت هاي ديگر كه ان ها هم به كليد و پريز نياز دارند . همين امر باعث شد خيلي از كارخانجات دست به توليد كليد و پريز بزنند و به دلايلي كه در بالا به ان اشاره شد فروش بالايي را هم داشته باشند به همين دليل توليد كنندگان كليد و کابل سه فاز مسی در ايران بسيار  زياد هستند و همگي در تلاش توليد يك محصول با كيفيت هستند .

لیست قیمت شیک ترین کلید پریز های خارجی

لیست قیمت شیک ترین کلید پریز های خارجیبه دليل اين كه ايران دچار تحريم هاي زيادي است و اين تحريم ها تاثير زيادي را روي زندگي افراد داشته است در اين قسمت هم تغييرات دلار روي اين موارد بي تاثير نبوده است و بالا رفتن دلار روي قيمت كليد و پريز هاي صادراتی هم تاثير گذاسته است.

قیمت کلید پریز صادراتي به قدري بالا رفته كه خيلي از افراد ترجيح ميدهند يك مدل ساده تر که بتوانند با ان کليد و پريز كارشان را انجام بدهند را خريداري كنند و اين هزينه هاي گزاف را براي خريد كليد و پريزي كه در خانه كار ساده اي را انجام مي دهند پرداخت نكنند. خرید کلید پریز يكي از اجزاي اصلي در هر منزل است و از واجبات است مي توان با خريد وسايل ارزان قيمت اين هزينه ها را جبران نمود. لیست قیمت شیک ترین کلید و پریز های خارجی در مراکز عمده فروشی قابل دستیابی است.